MÁSIK TV

MásikTV / HÍREK

Tanévkezdés a Balaton-parton
2019.09.30

Erdei iskolában jártak a belvárosis hatodikosok szeptember 4-5-6-án a Balaton-felvidéken.
Keszthelyen a Festetics-kastély különösen tetszett az 51 fös gyerekcsapatnak. Délután megmásztuk a Szent György-hegyet.Fantasztikus gyorsasággal, nagyon ügyesen haladtunk a bazaltorgonák tövénél, a meredek nehéz terepen is, egészen a hegy csúcsáig. Innét az egész Tapolcai-medencét és a lenyűgöző szépségű tanúhegyeket is láthattuk. A túra Hegymagasról indult, és Raposkán ért véget.
A pálkövei táborban aludtunk, a második napot pedig a Káli-medencében töltöttük. A festői Salföld majorságában ősi magyar állatok társaságát élveztük. Kékkúton üvegeinketmegtöltöttük a Theodora forrás hűs ásványvizével. A Hegyestű kráterében varázslatos hangulatban tanultuk meg a vulkán háromszakaszos működését. A szikrázó napsütésben élvezetes volt a fürdés a Balaton langyos vizében a tábori strandon.
A harmadik nap is tartalmas volt, az örvényesi vízimalom után a Tihanyi-félszigetre, az Apáti-hegyre kirándultunk. Nagy élmény volt a kilátóból a Külső-és Belső-tó, a gejzírkúpok, az Apátság látványa, melyet aztán belülről is megnéztünk. Kipróbáltuk és hallottuk is a tihanyi visszhangot!
Balatonfüreden fagyiztunk egy utolsót, este már a saját ágyunkban aludtunk.
Nagyon jólszórakoztunk, sokat tanultunk, jókat túráztunk, kiválóan éreztük magunkat együtt! Jó csapatmunka volt még a feladatlapok megoldása is.
Köszönjük tanárainknak: Ircsi néninek, Zita néninek, Csilla néninek és Emi néninek!

Somfalvi Józsefné

HÍREK id 4513
nézve 224

AJÁNLOM ISMERŐSÖMNEK AZ ANYAGOT . . .